A little escape
selalu apa yang kita inginkan sangat itulah yang kita tak dapat

“Beware for what you wish for”

aku wish yang baik baik dan yang indah indah saja
tapii...
kenyataannya dari ayat di atas aku tidak dapat sama sekali--- buat masa ini
(atau ini yang dikatakan takdir –oh ini memang menyedihkan bila impian indah kau menjadi neraka)

kenyataannya tidak semua yang kita mahu sangat, impikan sangat sangat itu akan jadi kenyataan
aku tak dapat gunakan sepenuhnya kuasa minda bawah sedar aku yang konon boleh menarik segala yang di mahu
atau semuanya itu bohong

aku sedang bersedih sekarang ini
sekali lagi -aku lunglai

aku sudah redha
tapi aku masih sedih
apa yang aku sedihkan sangat atas tragedi dua kali itu aku pun tak pasti

aku rasa berdosa sangat sangat pada diri sendiri
aku rasa jahat sangat sangat pada diri sendiri

aku cuba maafkan diri aku sendiri atas semua yang terjadi ini

maafkan aku wahai Rin.