A little escape
*Share vedio hantu bikin terkejut orang*

Berduyun-duyun la kawan si tukang share vedio hantu bikin terkejut orang komen macam-macam. Ada yang suka. Ada yang tak.

Si tukang share vedio hantu bikin terkejut orang balas komen,
“Hahahahaha… bukan korang je yang dah terkena... aku pun sama… tapi tak adil la aku sorang yang terkena ;p~”

***
Nampak tak permainannya di situ?

Mentaliti dan attitude orang kita;

“kalau aku kecewa, kau pun mesti kecewa”
“Kalau aku susah, kau pun mesti susah”

Tapi, “kalau aku kaya…”
Tak semua orang sudi share kekayaan pada kawan-kawannya.
Menunjuk-nunjuk, ada la.

***
Ok. Aku cuba berfikiran positive. 
Hanya gurauan. 
Saja nak seronok-seronok di laman sosial bersama kawan.

Namun, setiap tindakan adalah sebahagian ciri sebenar keperibadian sesuatu kaum itu.
Tidak terkecuali aku.